Minőségügyi reklamációs ügyintéző

Az európai Knaus Tabbert konszern magyarországi leányvállalata, a Knaus Tabbert Kft Minőségügyi Osztályára keres minőségügyi beszállítói reklamáció kezelő kollégát.

Elvárások, előnyök

  • középfokú végzettség
  • aktív középfokú német nyelvtudás szóban és írásban
  • számítógép készségszintű használatának ismerete (MS Office, levelezőrendszerek)
  • termelési adminisztrációban, illetve minőségügyi területen szerzett tapasztalat
  • hasonló területen szerzett tapasztalat előny
  • SAP ismeret előny

Az ideális jelentkező

  • jól kommunikál
  • határozott személyiség
  • precíz
  • logikusan gondolkodik
  • nyitott a szakmai fejlődésre

Amit kínálunk

  • modern, európai színvonalú munkakörnyezet
  • ingyenes céges járat
  • szakmai és német nyelvi fejlődési lehetőség

Főbb feladatok

  • beszállítói reklamációk kezelése, dokumentálása, legtöbbször német nyelven írásban
  • selejt termékek vizsgálata
  • szoros együttműködés a társosztályokkal
  • aktív részvétel a bejövő árukontrollon dolgozó kollégák munkája során

Jelentkezem minőségügyi reklamációs ügyintézőnek